تلفن نمایندگی روزنامه جمهوری اسلامی

تلفن نمایندگی روزنامه جمهوری اسلامی

روزنامه جمهوری اسلامی از سری روزنامه های کثیر الانتشاری است که در باب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در حال فعالیت رسانی است. این روزنامه در اوایل پیروزی انقلاب 1357 ایران تحت مدیریت میر حسین موسوی، نخست وزیر پیشین در 9 خرداد 1358 اغاز به فعالیت نمود.
این مطلب سعی دارد تا در رابطه تلفن نمایندگی روزنامه جمهوری اسلامی و پیشینه این روزنامه به شما اطلاعات ارزشمندی بدهد، با ما همراه باشید.

پیشینه روزنامه جمهوری اسلامی

حزب جمهوری اسلامی تشکلی سیاسی بود که بیشتر روحانیون و مقام‌های بلندپایه نظام اسلامی از جمله سید محمد بهشتی، سید علی خامنه‌ای، سید عبدالکریم موسوی اردبیلی، اکبر هاشمی رفسنجانی، و محمدجواد باهنر در آن عضویت داشتند و در اوایل دهه ۱۳۶۰ ارکان قدرت در نظام جمهوری اسلامی را زیر کنترل خود درآوردند. با منحل شدن این حزب در سال ۱۳۶۶ به دلیل اختلاف‌های داخلی و به دستور سید روح‌الله خمینی، ارگان آن یعنی روزنامه جمهوری اسلامی به انتشار خود زیر سرپرستی مسیح مهاجری و با مدیرمسئولی علی خامنه‌ای، رئیس‌جمهور وقت ادامه داد. صاحب امتیاز این روزنامه از آغاز انتشار، سید علی خامنه‌ای بوده‌است.

ویژگی های روزنامه

روزنامه‌ها عمدتاً رسانه‌های چاپی هستند، اگرچه عصر دیجیتال روزنامه‌های آنلاین و روزنامه‌های الکترونیکی را ارائه می‌دهد. به همین دلیل است که تماما ویژگی هایی را دارد که هر رسانه چاپی دارد.

چرا مردم اخبار را دنبال می‌کنند؟

اخبار یکی از مهم ترین چیزها در زندگی اکثر مردم است. مهم نیست که برای امرار معاش چه کار می کنید، به احتمال زیاد روزانه در سطحی با اخبار درگیر هستید. در بیشتر روزهای هفته، اتفاقی در مقیاس محلی، منطقه ای، ملی یا جهانی در حال رخ دادن است که شایسته پوشش خبری است. برای بسیاری از مردم، اولین سوالی که هر روز صبح به ذهن خطور می کند این است که “آخرین عناوین اخبار چیست؟”

چه یک خبر خاص هیجان‌انگیز و نشاط‌آور، غم‌انگیز و ترسناک، یا هیجان‌انگیز و پیش پا افتاده باشد، احتمالاً در ساعت‌ها و روزهای آینده موضوع گفتگو بین شما و دوستان، خانواده و همکارانتان و همچنین غریبه های تصادفی در فروشگاه های مواد غذایی و کافی شاپ ها. مردم اخبار خود را این روزها از منابع مختلف از جمله تلویزیون، رادیو، مجلات و اینترنت دریافت می کنند. با این حال، روزنامه‌ها همچنان معتبرترین رسانه‌ای هستند که از طریق آن اخبار به مردم در هر سنی در سراسر کشور ارائه می‌شود. بیش از نیمی از بزرگسالان جهان هر روز یک مقاله می خوانند.

سخن آخر

این مطلب با عنوان شماره تلفن نمایندگی روزنامه جمهوری اسلامی سعی داشت تا اطلاعاتی در رابطه با پیشینه سیاسی این روزنامه به شما بدهد. امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفید و ارزشمندی را در اختیار شما همراهان همیشگی سایت آگهی روزنامه قرار داده باشیم.

شما جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما کلیک نمایید و یا می‌توانید از طریق واتس‌اَپ سفارش آگهی دهید.