تلفن روزنامه جام جم

دفتر روزنامه جام جم

دفتر روزنامه جام جم

جام جم روزنامه‌ای است که از سال 1379 سراسری منتشر می‌شود، صاحب امتیاز دفتر روزنامه جام جم موسسه جام جم است که زیر نظر صداوسیما است.دفتر روزنامه جام جم به مدیرعاملی مراد عنادی به مدیر مسئولی و سردبیری مهدی گیوه کی، این نشریه دارای بخش هایی است که به صورت روزانه عرضه می‌شوند. جام جم تنها روزنامه‌ای است که دارای چاپ خانه‌های متعدد در سراسر کشور است. ما در این مطلب سعی داریم تا در رابطه با دفتر روزنامه جام جم به شما اطلاعات ارزشمندی بدهیم، با آگهی روزنامه همراه باشید.

تاریخچه

در سال 1379 اولین شماره روزنامه جام‌جم در دوازده صفحه به صاحب امتیازی صداوسیمای جمهوری اسلامی و مدیر مسئولی حسین انتظامی منتشر شد. این روزنامه از فرصت تبلیغات تلویزیونی برخوردار بود و بدین جهت به نظر می‌رسید که بتواند نظر مخاطبان بی‌شماری را جلب کند. برای سال‌ها هفته‌نامه سروش و نشریات مختلف آن از سروش جوان گرفت تا نوجوان، تنها رسانه کتبی این سازمان بود. این روزنامه به‌شکل تمام رنگی چاپ می شود. جهت‌گیری روزنامه جام جم به سمت  اعتدال و تمرکز آن بر موضوعات اجتماعی بود.  اهمیتی که این روزنامه به صفحات فرهنگی و هنری می‌داد به خاطر این موضوع بود که جام‌جم روزنامه‌ای فرهنگی اجتماعی و متفاوت از فضای غالب روزنامه‌نگاری سیاسی آن زمان بوده است.

معایب مطالعه روزنامه چیست؟

کاغذ زیادی در انتشار روزنامه و مقالات خبری هدر می رود. مردم بر این باورند که بسیاری از چیزها به حالت آنلاین تغییر کرده اند و فرمت دیجیتال آسان، مفید و در دسترس است. اغلب روزنامه ها فقط حاوی یک آگهی هستند و قسمت اخبار بسیار محدود است.

 چرا خواندن اخبار برای کودکان مهم است؟

خواندن روزنامه با کودکان خردسال یک راه عالی برای ترویج سواد است. با افزایش سن، خواندن روزنامه اثر خود را نشان می دهد. روزنامه ها نه تنها منبع اطلاعاتی هستند، بلکه به دانش آموزان کمک می کنند تا خوانندگان بهتری شوند.

چگونه کودکان را به خواندن روزنامه تشویق کنیم؟

چند راه برای تشویق فرزندتان به خواندن روزنامه وجود دارد:

یک عادت جدید برای فرزندتان ایجاد کنید، علایق فرزندتان را شناسایی کنید،کودکان را تشویق کنید که دفترچه روزنامه درست کند. کودک خود را با بخش سرگرمی آشنا کنید. یادگیری مدرسه را با روزنامه خواندن ادغام کنید. کودکان را تشویق کنید که مشارکت کند.

هدف اصلی روزنامه چیست؟

هدف اصلی روزنامه این است که تا حد امکان، اطلاعات جاری، وقایع، آگهی های مفقودی، آگهی استخدام یا اخبار را به مخاطب خاصی منتقل کند. آنچه «خبر» را تشکیل می دهد تا حدی به مخاطب مورد نظر بستگی دارد. روزنامه‌هایی که مخاطبان عام را هدف قرار می‌دهند، اخباری در مورد سیاست، جنایت، جنگ‌ها، اقتصاد منتشر می‌کنند فقط در مورد هر چیزی که می‌تواند یک خواننده عمومی را مورد توجه قرار دهد.

چه چیزی می تواند یک نشریه را برجسته کند که مخاطبان خاص خود را داشته باشند؟

یک مجله یا نشریه، به طور کلی، به سبک نشر و سبک پوشش خبر ها نو بیان آن ها توسط نویسندگان خود می تواند طیف خاصی از جمعیت را مورد نظر قرار داده و مخاطب خود سازد.

سخن آخر

ما در این مطلب سعی داشتیم تا نکات ارزشمندی در رابطه با دفتر روزنامه دنیای اقتصاد ، معنی روزنامه برای کودکان، تاثیر اخبار روی کودکان به شما بدهیم.

شما جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما کلیک نمایید و یا می‌توانید از طریق واتس‌اَپ سفارش آگهی دهید.