شماره تلفن دفتر روزنامه کیهان

شماره تلفن دفتر روزنامه کیهان

روزنامه کیهان روزنامه ای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در ایران است که بنابر اعتقاد برخی این روزنامه جزء محافظه کارترین روزنامه ایران به حسا می‌آید. مدیر مسئول روزنامه کیهان آقای حسین شریعتمداری نام دارد. طبق گزارشات تایمز در سال 2007 سمت رسمی ایشان نمایندگی رهبر جمهوری اسلامی ایران بوده است.
این مطلب سعی تا به شما اطلاعات ارزشمندی در زمینه شماره تلفن دفتر روزنامه کیهان بدهد، با ما همراه باشید.

نگاهی اجمالی به سیر تحولات روزنامه کیهان

کیهان در سراسر جهان حدود 1000 کارمند دارد. از تعداد تیراژهای روزنامه کیهان گزارسات درستی در دست نیست. کیهان در نسخه های بین الملی هم در حال فعالیت است و نسخه های ویژه خارجی نیز در حال انتشار است. کیهان قدیمی ترین روزنامه در حال انتشار ایران پس از روزنامه اطلاعات است. نخستین شماره روزنامه کیهان در تاریخ 3 خرداد 1321 در تهران منتشر شد و به جز سه بار توقیفی در سال 1322 پیوسته در حال انتشار است. در رتبه‌بندی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از روزنامه‌های ایران بر پایه عملکردشان در بازه نیمه دوّم ۱۳۹۴ کیهان (با ۷۰ امتیاز) هشتم شد.

فواید خواندن روزنامه

کاربردهای روزنامه خوانی بسیار زیاد است. برای شروع، یک مقاله کامل، اخبار جهانی و محلی، پیش‌بینی آب و هوا و مجموعه‌ای از موضوعات سرگرمی و ورزشی را پوشش می‌دهد. علاوه بر این، روزنامه ها می توانند شما را از افتتاح فروشگاه های نزدیک، فروش و فرصت های شغلی مطلع کنند.

تقریبا درصد زیادی از مردم می گویند که ترجیح می دهند اخبار خود را مستقیماً از یک منبع معتبر مانند روزنامه دریافت کنند تا اینکه آن را از دوستان آنلاین یا از طریق منابع دیگر بشنوند. رسانه های جدیدتر می آیند و می روند، اما قالب روزنامه ها در طول دهه ها به لطف ویژگی های زیر قوی بوده است.

اخبار جهان

یکی از بزرگترین مزایای خواندن روزنامه ها به طور منظم این است که شما را از آخرین رویدادهای جهان مطلع می کند. بسته به آنچه در حال حاضر در جهان اتفاق می‌افتد، اخبار می‌تواند شامل موضوعاتی باشد که پیامدهای بالایی دارند، مانند جنگ، آب و هوا، اقتصاد و انتخابات ملی، یا موضوعاتی که مسلماً پیش پا افتاده‌تر هستند، مانند رسوایی‌های جنسی سیاسی، شایعات مربوط به افراد مشهور و بحث‌های جزئی. مسائل

به روز ماندن در مورد اخبار هنگام انتشار آنها مفید است. با خواندن روزنامه به صورت روزانه، آمادگی بیشتری برای ایجاد نظر در مورد چیزهایی که در حال حاضر در حال رخ دادن هستند، دارید، و همچنین احتمالاً اگر یک رویداد جهانی تأثیر مستقیمی بر زندگی شما داشته باشد، آماده می شوید.

سخن آخر

این مطلب با عنوان شماره تلفن دفتر روزنامه کیهان سعی در انتقال اطلاعاتی مفید و ارزشمند به شما همراهان همیشگی را نیز داشت. امیدواریم از خواندن آن لذت ببرید.

شما جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما کلیک نمایید و یا می‌توانید از طریق واتس‌اَپ سفارش آگهی دهید.