نمایندگی روزنامه اطلاعات

نمایندگی روزنامه اطلاعات

یکی از قدیمی ترین روزنامه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی در حال انتشار ایران روزنامه اطلاعات نام دارد. نخستین بار این روزنامه در 19 تیر 1305 چاپ شد. در گذشته این روزنامه در شامگاه تولید می شد اما اکنون هر نسخه از آن در صبح به چاپ می رسد. در رتبه بندی روزنامه های ایران بر پایه عملکردشان در بازه نیمه دوم 1394 توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، روزنامه اطلاعات رتبه هفتم را کسب کرد. از ابتکارات این روزنامه می توان به توزیع روزانه از طریق پست در محل مورد نظر و در کوتاهترین زمان ممکن اشاره کرد که با بیش از 750 نمایندگی روزنامه اطلاعات را به دورترین نقاط ایران ارسال و توزیع می کند. اگر علاقمند به دریافت اطلاعاتی در زمینه نمایندگی روزنامه اطلاعات هستید، با ما همراه باشید.

نمایندگان روزنامه‌ اطلاعات

روزنامه اطلاعات، روزنامه ای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی چاپ صبح است که از سال ۱۳۰۴ در سراسر کشور منتشر می‌شود. در رتبه‌بندی روزنامه‌های ایران بر پایه عملکردشان در دی ۱۳۹۶ توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اطلاعات در گروه الف قرار داشت. روزنامه اطلاعات نمایندگان بسیاری در استان های کشور مانند: اراک، آذربایجان، تهران، تبریز، بوشهر، بیرجند و … دارد.

مشخصات روزنامه اطلاعات

صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر این روزنامه به ترتیب: موسسه اطلاعات، سید محمد دعائی و علیرضا خانی نام دارد. اگر چنانچه افراد دسترسی به روزنامه ندارند می توانند از طریق نسخه های الکترونیکی آن را تهیه نمایند. در نسخه های الکترونیکی می توان اطلاعات و تاریخ مد نظر را حتی در سالیان گذشته را بررسی کرد.

چرا افراد به مطاله روزنامه می پردازند؟

فردی که روزانه روزنامه می خواند، در مورد موضوعات مختلف از جمله ورزش، سبک زندگی، امور بین الملل، سیاست، سلامت و غیره اطلاعات کافی برای ادامه بحث را دارد. بنابراین مطالعه روزنامه می تواند پایه ای قوی در گشودن افق های دانش ایجاد کند. اکثرا افراد در سنین بالاتر به مطالعه می پردازند که به عنوان یکی از روش های جلوگیری از زوال عقل کاربردی خوانده می شود.

سرگذشت مطالعه روزنامه

روزنامه ها خیلی قبل از مبارزات آزادی در هند شروع کردند و به ارائه ارزش آموزشی و افزایش آگاهی در مورد مسائل در توده ها معروف بودند. همراه با آن، به شما اطلاعاتی در مورد بسیاری از چیزهای مهم مختلف از سراسر جهان، در یک مکان و غیره می دهد. خواندن روزنامه فواید زیادی دارد که در اینجا نگاهی به برخی از آنها می اندازیم. فواید آن شامل:

  • روزنامه ها قابل اعتماد هستند
  • روزنامه ها حقایق و واقعیت را بیان می کنند
  • روزنامه ها انتقال دهنده دانش های متنوع هستند
  • مطالعه روزنامه به شما کمک می کند تا اعتماد به نفس خود را بدست بیاورید
  • دایره لغات شما را افزایش می دهد
  • و …

یکی از مزایای مهم روزنامه ها این است که ممکن است به شما کمک کند شریک یا شغلی پیدا کنید زیرا بسیاری از مکان های بزرگ فرصت های شغلی خود را در روزنامه ها فهرست می کنند. این شما را وارد شیار خواندن می کند که بیشتر می تواند مسئول تقویت برخی مهارت های دیگر در شما باشد.

مطالعه روزنامه را از کجا شروع کنیم؟

ما می دانیم که شما نگران این موضوع هستید که چگونه روزنامه خواندن روزانه را شروع کنید؟ تنها کاری که در ابتدا باید انجام دهید این است که چندین موضوع مورد علاقه را انتخاب کنید و همه چیز را در مورد آنها بخوانید. این کار را به مدت 21 روز انجام دهید و وارد شیار خواهید شد.

سخن آخر

شما برای دریافت نمایندگی روزنامه اطلاعات می توانید از طریق اطلاعاتی که در سایت درج شده است اقدام نمائید. از آنجایی که روزنامه کثیرالانتشار جزء روزنامه های پرفروش و پرطرفدار است به راحتی می توان از طریق آن شریک مالی، کاری، موقعیت های شغلی و … را دریافت نمود.

شما جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما کلیک نمایید و یا می‌توانید از طریق واتس‌اَپ سفارش آگهی دهید.

طبق آنچه از مزایایی مطالعه روزنامه گفته شد، در بخش نظرات، بگویید از کدام رسانه خبری بیشتر استفاده می کنید و چرا؟