قیمت آگهی روزنامه اطلاعات

قیمت آگهی روزنامه اطلاعات

روزنامه اطلاعات یکی از قدیمی‌ترین روزنامه‌ها در تاریخ ایران است. این روزنامه با بیش از 750 شعبه فعال در سطح کشور در حال اطلاع‌رسانی عمومی است. شما برای دریافت قیمت آگهی روزنامه اطلاعات در ادامه با ما همراه باشید.

آگهی در روزنامه اطلاعات

آگهی‌ها در روزنامه اطلاعات مطابق میل شما چاپ می‌شوند. هزینه چاپ آگهی در هر صفحه روزنامه متغیر است. شما می‌توانید هر نوع آگهی اعم از گمشده، نیازمندی … را چاپ کنید. موضوعات دیگری چون: تبریک، تقدیر و تشکر، ترحیم، یادبود و هر مطلب دیگری که مطابق میل شما است.

راه ارتباطی ثبت آگهی‌ها

سایت آگهی روزنامه پل ارتباطی میان شما و روزنامه است. در واقع این سایت کار شما را آسان کرده است. شما می‌توانید از طریق پل‌های ارتباطی ما (سایت، شماره تماس و واتس‌اَپ) برای ثبت آگهی خود اقدام کنید. با ثبت آگهی خود در آگهی روزنامه شما منتظر انتشارآگهی خود در روزنامه اطلاعات باشید.

بخش‌‌های روزنامه اطلاعات

روزنامه اطلاعات مانند باقی روزنامه‌ها از ساختار نگارشی منظمی تهیه می‌شود. بخش اول روزنامه اطلاعات مربوط به یادداشت‌ها و اخبار داخلی است. بخش‌های دیگر به ترتیب شامل: اخبار ایران و جهان، اخبار شهرستان‌ها است. بخش دیگر هم شامل: اقتصاد روز، اخبار بین‌المللی و ورزش است. شما در بخش آگهی‌ها می‌توانید اقدام به چاپ مطلب آگهی خود کنید.

جهت دیدن نمونه آگهی‌های روزنامه اطلاعات در سایت آگهی روزنامه اینجا کلیک نمایید. 

متن آگهی

یکی از دلایلی که شما به‌راحتی می‌توانید به آگهی روزنامه اعتماد کنید متن نوشتاری آگهی شما است. شما می‌توانید متن آگهی را مطابق میل دستخوش تغییرات کنید. اگر متن آماده شده‌ای برای آگهی خود ندارید می‌توانید از سایت نمونه‌های چاپ شده را مشاهده فرمایید. سپس یک یا چند از آگهی‌ها را انتخاب کنید تا چاپ بشوند.

روزنامه اطلاعات جزء روزنامه‌های تیراژ بالا است و شما با خیال راحت می‌توانید آگهی را در آن به ثبت کنید.  شما هرگونه آگهی را می‌توانید در روزنامه اطلاعات از طریق فضای مجازی آگهی روزنامه به چاپ برسانید. آگهی را می‌توانید به صورت رنگی و سیاه سفید چاپ کنید.

برای دریافت قیمت آگهی روزنامه اطلاعات می‌توانید تنها با یک کلیک آن را مشاهده کنید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *